AER EXPRESS | # MARKETING INTEGRAT

All case studies / MARKETING INTEGRAT/ AER EXPRESS

Din dorința de a-și face loc într-o piață deja acoperită de marile lanțuri de magazine de electronice și electrocasnice, de producători și alți comercianți, deschiderea unui nou magazin online și provocarea de a-și face loc într-o piață aglomerată cu bugete de promovare optimizate și vânzări în creștere de la un an la altul.

Categoria

MARKETING INTEGRAT

Tipologia

Digital Product

Implementat in:

2007 - In desfasurare

Starting Point

Campanii SEO care să poziționeze între primele rezultate site-ul clientului după cele mai importante căutări, dar și descoperirea unor noi variante de căutări pe care potențialii clienți le utilizează pentru a caută produsele oferite, dar și răspunsuri la întrebări importante pe care aceștia și le adresează înainte de etapă de achiziție a acestor produse.
Campanii Google Ads menite să crească brand awarenessul și vânzările, adaptate evoluției tehnologice și mediului dinamic specific în nișele de electrocasnice și electronice.

challangeImage

Our Approach

Extinderea listei de cuvinte cheie și poziționare în top Google.ro
Creșterea ratei de conversie și scăderea bounce rate-ului
Creșterea numărului de unități vândute și valoarea coșului mediu / client
Dublarea și chiar triplarea vânzărilor din campaniile SEO de la un an la altul
Campanii de reclame pentru a face cunoscute noile produse pieței țintă
Promovarea materialelor video pentru a crește notorietatea brandului în rândul potențialilor clienți

solutionImage

Rockstar Results

+107% Creșterea Ratei de Conversie din SEO

+142%

Valoarea Vânzărilor din SEO

+120%

Mai Multe Unități Vândute

+300%

Mai Multe Vânzări Directe

+63%

Îmbunătățirea Ratei de Respingere

We Will Rock Together!

DISCOVER HOW
Milan

HQ-CLUJ-NAPOCA - RO

Street Brancusi, 106, Cluj-Napoca

+40 753816813

Milan

MILANO- IT

Via San Vittore, 39, 20123 Milano

+39 0270050050