Cum ar trebui sa se adapteze o companie in acest context de criza?


In primul rand sa nu fie indiferenta la ceea ce se intampla in lume la ora actuala, sa constientizeze faptul ca prioritatile consumatorului s-au schimbat si da, sa se adapteze cat mai rapid.


Urmatoarea lista poate fi parcursa in cateva secunde apoi se poate trece direct la implementare. Asadar, iata ce poti face acum:


Comunicarea este Extrem de Importanta

  • comunicarea in site, incepand de la homepage, pana la paginile de produse sau servicii, trebuie sa fie conforma cu aceasta perioada. Asadar adapteaza textele in relatie cu nevoile actuale, iar pe viitor, sa tii minte cum ai facut in perioada COVID-19 si readapteaza textele pentru perioada care urmeaza; in fine, urmareste trendurile, fii la curent si actioneaza;
  • comunica normele de protectie respectiv masurile cu privirea la livrarea, impachetarea responsabila care este menita sa protejeze clientii;
  • comunica timpii de livrare si masurile de protectie adoptate; comunica livrarea in siguranta;
  • nu inceta activitatea in retelele de socializare, ba dimpotriva, comunica intens si pregateste-ti un plan in primele zile, ca sa fii convins ca este o directie buna; fii atent la reactia publicului si adapteaza-te;

Branding mai Vizibil, mai Umanizat

  • acum poti incepe umanizarea brandului; acesta este poate cel mai potrivit moment pentru a crea o relatie de durata si incredere cu proprii clienti; bineinteles, interactioneaza ca un specialist, dar nu uita de latura umana, este nevoie de intelegere si empatie in aceste momente; mai ales, fii bucuros ca datorita clientilor, business-ul tau este activ;
  • reinventeaza-te: este ceva ce ai putea face in privinta business-ului si inca nu ai inceput? Gandeste-te si aplica;
  • branding, branding, branding! Nu vrei sa fii dat uitarii peste noapte;

Strategii de Produse si Oferte

  • identifica produsele care pot fi utile pietei in acest moment, daca este cazul creaza o categorie de sine statatoare si axeaza-te pe promovarea acesteia;
  • daca ai regandit produsele, este probabil sa fii nevoit sa redefinesti audienta/publicul tinta; poate fi un aspect pozitiv; la fel, de ce sa nu o faci si in mod obisnuit?
  • poti sa negociezi cu furnizorii? In aceste momente poti. Ofertele promotionale vor fi agreate si vei genera mai multe vanzari;

Adapteaza Campaniile Situatiei Actuale

  • regandeste-ti campaniile, gandeste-te la cel mai bun mod de a comunica in relatie cu industria in care activezi si potrivit pandemiei, dar evita anunturi “Tricouri/promotii COVID-19”
  • RECALCULEAZA bugetele din Google Ads: Search, Display si adopta campanii video (YouTube-ul este platforma pe care se consuma probabil cel mai mult continut in aceste zile). Nu abandona comunicarea cu potentialii clienti, sa nu faci greseala pe care o fac multi, adoptand strategia generala “de a taia marketingul de pe lista”; gandeste-te ca peste 2 luni, daca nu vei avea achizitii, nu va avea sens sa ai angajati; gandeste strategic, pe termen mediu si lung, nu de azi pe maine;
  • oamenii petrec tot mai mult timp acasa, au timp sa stea mai mult pe retelele de socializare, YouTube, asadar foloseste aceasta perioada pentru o promovare potivita in aceste canale;
  • Fii mereu cu un ochi la campaniile platite si cu unul la pozitionarea organica. Cum stai cu SEO? Nu-l abandona. Acesta ar trebui sa fie ultimul lucru la care renunti si doar daca renunti si la business.

Imbunateste-ti site-ul

  • tine-ti site-ul in cele mai bune conditii: ai grija la viteza de incarcare, la felul in care se afiseaza site-ul pe Mobile;
  • pune la dispozitie un chat si fii activ, converseaza cu utilizatorii;
  • fluidizeaza procesul de check-out si implementeaza metode de plata diferite;

Echipa noastra vrea sa vina in ajutorul companiilor care isi doresc sa obtina o confirmare a strategiei luate sau crearea unei strategii pe termen mediu si lung, luand totodata in considerare contextul actual si criza declansata de COVID-19.


Din acest motiv, oferim consultanta gratuita companiilor, doar in aceasta perioada.

Apeleaza-ne intre orele:
09.00 - 11.00am si 14.00 - 15.00pm de luni pana vineri.


Ne poti suna pentru:


  • Anunturi Google Ads: Search, Branding, Video, Shopping.
  • SEO - pozitionarea organica in Google.
  • Reclamele in Facebook, Instagram si LinkedIn.
  • Pentru a stabili o strategie de marketing completa luand in considerare minim 3 tipologii de anunturi in cel putin 2 canale.
Ciprian,Managing Partner
Ciprian
Managing Partner