Campaniile de tip Search Ads, sunt una dintre principalele activități de promovare pentru agențiile de publicitate; din acest motiv, sunt caracterizate de o complexitate de gestionare puternică precum și o concurență la licitație pe masura.

Pentru a face față acestei complexități, am consolidat abilitățile de digital marketing cu cel mai puternic instrument de gestionare ale anunturilor platite: Google Search 360.


Fiind una dintre agențiile de marketing care utilizeaza sistematic instrumente avansate și metodologii pentru detectarea comportamentului utilizatorilor,  în 2020 am decis că Google Search Ads 360 este platforma optima care ofera performantele de care clienții au nevoie. Google Search ADS 360 este un instrument al suitei  Google Marketing Platform.



Google Marketing Platform este locul în care sunt unificate produsele DoubleClick și Google Analytics 360 Suite.

Împreună cu Google Campaign Manager permite cresterea drastica a performanțelor pe care le pot inregistra campaniile publicitare, gestionarea acestora în mod eficient, planificarea si proiectarea unor rezultate care nu pot fi obtinute folosind doar platforma Google Ads.

Google Search ADS 360, ajută la gestionarea eficientă a campaniilor cu strategii multi channel.

Împreună cu Google Ads Campaign Manager, permite creșterea performanței campaniilor în funcție de obiectiv, cum ar fi de exemplu:

  • Generarea de achiziții la CPA fixe
  • Gestionarea bugetului
  • Aplicarea de Reguli avansate
  • Urmărirea conversiilor bazate pe Google Marketing Platform și pe eticheta Floodlight care permite adoptarea deciziilor strategice pe baza previziunilor și comportamentului utilizatorului în timp real
  • Învățarea automată avansată și bazată pe modelare
  • Analiza sofisticată bazata pe "semnale"



Sistemul de licitare Smart Bidding al Search Ads 360, analizează performanța conversiei în funcție de diferite semnale. Folosind sisteme avansate de învățare automată, se face o predicție cu privire la probabilitatea cu care un anumit cuvânt cheie poate sa converteasca. O functionalitatre extrem de smart, in sfarsit!


Campanii SEARCH: Datorită automatizarii avansate și ale predictibilității, Search 360 a făcut posibilă crearea și conducerea la un regim de performanță extrem de eficient, care pe termen scurt genereaza rezultate incredibile.


Campanii BRAND PROTECTION: Campaniile de brand, fiind ultimul pas al canalizării și colectării utilizatorilor, sunt dificil de optimizat progresiv în timp, tocmai pentru că tind să se stabilească în mod natural pe un COS care este în sine optim.

Utilizarea Search 360 s-a dovedit a fi fundamentală atât în susținerea veniturilor, cat si (mai ales) în scăderea COS.


Pe lângă optimizarea tuturor campaniilor de căutare din diferite motoare, este posibila crearea ofertelor care vizează maximizarea rentabilității investiției prin exploatarea învățării automate și a inteligenței artificiale (IA).


Caz de studiu cu date obținute după 6 luni de management prin Google Marketing Platform și Google Search Ads 360

+91% clickuri

+139% afisari

-14% CPC

+9% ROAS

+144% apeluri telefonice

+77% Revenue

Alina,Managing Partner
Alina
Managing Partner