Social media. O iubim, o urâm, o prosperăm. Este atât de integrantă vieții noastre personale de zi cu zi - majoritatea dintre noi nu putem ieși din ea chiar și atunci când încercăm. Și tocmai din acest motiv, social media marketing va rămâne unul dintre cele mai eficiente și mai puțin costisitoare modalități de a consolida o afacere.

Alegerea celor mai bune platforme media sociale pentru afacerea dumeavoastră.

În timp ce mulți lideri de afaceri folosesc o combinație strategică de mai multe rețele, este de fapt mai important să începeți cu una sau două numai, care vă ajută să vă adresați optim cumpărătorului inițial. Într-adevăr, nu există o rețea socială care să fie optimă, deși în mod clar, Facebook ar fi probabil câștigătorul pentru o gamă largă de companii.

Iată câteva aspecte de luat în considerare pe măsură ce vă dați seama care sunt cele mai bune site-uri de social marketing pentru afacerea dumeavoastră sau de nișă:


  • Demografice: Cât de veche este audiența? Cât de veche este audiența fiecărui canal social pe care îl gândiți? Genul? Unde se potrivesc audiențele dvs.?
  • Industrie: Există o platformă specială care este mai bine orientată spre industria dumneavoastră, sau una similară?
  • Conținut: Care este natura conținutului dvs. și cum vă așteptați ca acest lucru să se schimbe în viitorul apropiat?
  • Produs: Cum se potrivește produsul dvs. cu o anumită platformă?
  • Tendințele sociale ale mass-media
  • De ce sunt anumite tipuri de platforme mai populare decât altele?

Să aruncăm o privire asupra unor tendințe ascendente care vor conduce la popularitatea unor platforme.

Stories & Livestreams

Ați observat cum tot mai mulți oameni postează clipuri video rapide pe Instagram și Facebook și nu durează decât o zi? Ați încercat vreodată SnapChat sau ați verificat Facebook live? Bine ați venit în lumea conținutului efemer. Oamenii îl iubesc pentru că oferă o viziune autentică și intimă în viața "normală" a unei persoane sau a unui business. Nu este filtrat (deși poate fi) și este minunat pentru engagement. Instagram și poveștile Facebook sunt, de asemenea, exemple de "micro-momente" pe care businessurile le pot folosi în avantajul lor.

Influencer Marketing

Influencer marketing este unul dintre cele mai mari descoperiri din ultimii ani. Este deosebit de eficient pentru milenials și Generația Z. Ideea din spatele acestui mediu de marketing este că oamenii urmăresc personalitățile pe care le "iubesc", iar brandurile fac publicitate prin intermediul lor, astfel încât să funcționeze într-o oarecare măsură în mod organic, obținând efectul că oamenii se simt mai conectați cu marca dumneavoastră. prin personalitățile lor preferate. Un exemplu de influență majoră de astăzi sunt bloggerii populari. Există o mulțime de metode de a coopera cu vedetele ascendente sau doar cu oamenii pe care credeți că i-ați putea asocia cu succes la brandul dumneavoastră - asigurați-vă că ați fost transparenți.

Hangouts

Generatia Z are de-a face cu un hangout, dar nu mai are de-a face cu refrigerarea în dormitor sau la mall. Astăzi, toți copiii se petrec online - cel puțin, la asta ne-am gândit când s-a landat aplicația de grup numită House Party. Indiferent dacă produsul dvs. se potrivește acestui canal din motive de branding, veți dori să îl aveți în vedere pentru colaborare și pentru munca în echipă în viitorul apropiat.

Așadar, per total în 2019 tendințele în social media prezic că timpul pe platformele sociale va crește dramatic în următoarea perioadă... Aceasta înseamnă că va trebui să vă îmbunătățiți prezența online, indiferent de rețeaua pe care activează brandul dumneavoastră.

Dar pentru a face acest lucru, trebuie să rămâneți la curent cu ultimele tendințe și caracteristici populare. Unele nu vor fi potrivite pentru brand-ul și clienții voștrii, dar merită să alegi în mod selectiv trendurile care au sens în afacerea și obiectivele tale.


The trend is your friend!


De ce? Deoarece tendințele devin adesea o normă, iar acceptarea mai devreme a tredurilor vă permite să le valorificați puterea fără prea multă concurență.

Diana,Digital Marketing Manager SEM/SMM
Diana
Digital Marketing Manager SEM/SMM

Te simți inspirat?
Hai să discutăm!

Get in touch with diana@devoratoriidemarketing.ro