IPB Superstore

StarShinerS, cu un concept de modă unic, este un brand românesc apreciat de peste 300.000 de femei din România și Europa.

Din 2008, clientelor li se oferă o nouă colecție vestimentară în fiecare vineri, cu peste 100 de articole de îmbrăcăminte disponibile.

Task

Campanie Video: Trimis de bunica, Bravo merge la o nuntă.

  • Strategy

    INFLUENCER CAMPAIGNS

  • Client

    IPB - “Superstore”

  • Country

    Romania

Open Project
Prezentare generală

Punct de plecare

Deschidem noi orizonturi pentru IPB Superstore, magazinul de papetărie și birou disponibil atât online, cât și fizic.

Produsele de la branduri internaționale precum BIC, Giotto, Canon, Faber-Castell și tesa, destinate publicului B2B & B2C, sunt așteptate să înregistreze o creștere semnificativă a popularității, generând astfel o creștere a veniturilor de peste +100% pentru companie.

Provocări

Abordarea Noastră

Indiferent de obiectivul propus, bugetul alocat nu poate depăși 10% din venituri.

„Nu arunca banii pe fereastră!”

Astfel, o parte a echipei se concentrează pe strategie și atingerea obiectivului de 100% creștere a veniturilor, iar cei cu un spirit analitic și o pasiune pentru eficiență optimizează bugetele și resursele pe canalul principal de vânzare, acela care generează cel mai mare procent de vânzări.

Am reușit să atingem un nivel de peste 70% conversii provenite din canale online.

Statistici

Proiectul în cifre

+ 0 %
Creștere a numărului de comenzi/vânzări
+ 0 %
Creștere a ratei de
conversie
+ 0 %
Creștere a veniturilor în timpul campaniilor
0 %
Buget total alocat
din venituri
Colaborare

Devorăm
niște idei împreună?

Back