Am pregatit mai multe idei, actiuni si strategii de marketing pe timp de criza. Citeste aici

Campanii Email Marketing

2019 este anul in care experienta utilizatorului influenteaza succesul unei campanii de Email marketing; daca aceasta metoda de promovare iti va aduce sau nu vanzari, va fi meritul continutului din acele mail-uri pe care un Client il va primi in Inbox.


Cu investitii minime, prin intermediul campaniilor de Email Marketing, mentii informat publicul si il fidelizezi pentru a genera achizitii repetate.


Printr-o adresare potrivita, vanzarile obtinute in urma campaniilor par doar un rezultat natural:


  • Cream segmente inteligente pentru a livra mesaje utile clientilor
  • Comunicam direct și personalizat in functie de etapa în care se găsește fiecare utilizator
  • Ideam strategii in functie de promisiunile facute in momentul inscrierii: în procesul de prospectare, fidelizare sau cumpărare
  • Livram mesaje atractive din etapa prospectarii pana la reconversie
  • STE pentru o legatura stransa cu clientii fidelizati


Avantajele unei campanii de Email Marketing:


1. Audienta/Publicul te cunoaste deja

2. Abonatii prezinta rata de conversie marita

3. Livrarea informatiei in Inbox

4. Optima rentabilitate a investiției (ROI), o medie de 122%

5. Personalizarea mesajelor care sa targeteze segmente diferite in functie de interese si nevoi

6. Cresterea ratei de conversie

7. Monitorizare rapida a rezultatelor

8. Integrare cu instrumente de tracking

9. Adresare personalizata


TIPS: Aproximativ 60% dintre utilizatori prefera sa primeasca ofertele pe mail.