Campanii Email Marketing

2019 este anul in care experienta utilizatorului influenteaza succesul unei campanii de Email marketing; daca aceasta metoda de promovare iti va aduce sau nu vanzari, va fi meritul continutului din acele mail-uri pe care un Client il va primi in Inbox.


Cu investitii minime, prin intermediul campaniilor de Email Marketing, mentii informat publicul si il fidelizezi pentru a genera achizitii repetate.


Printr-o adresare potrivita, vanzarile obtinute in urma campaniilor par doar un rezultat natural:


  • Cream segmente inteligente pentru a livra mesaje utile clientilor
  • Comunicam direct și personalizat in functie de etapa în care se găsește fiecare utilizator
  • Ideam strategii in functie de promisiunile facute in momentul inscrierii: în procesul de prospectare, fidelizare sau cumpărare
  • Livram mesaje atractive din etapa prospectarii pana la reconversie
  • STE pentru o legatura stransa cu clientii fidelizati


Avantajele unei campanii de Email Marketing:


1. Audienta/Publicul te cunoaste deja

2. Abonatii prezinta rata de conversie marita

3. Livrarea informatiei in Inbox

4. Optima rentabilitate a investiției (ROI), o medie de 122%

5. Personalizarea mesajelor care sa targeteze segmente diferite in functie de interese si nevoi

6. Cresterea ratei de conversie

7. Monitorizare rapida a rezultatelor

8. Integrare cu instrumente de tracking

9. Adresare personalizata


TIPS: Aproximativ 60% dintre utilizatori prefera sa primeasca ofertele pe mail.