Pregătiți magazinul pentru nouă generație de cumpărători

Sectorul comerțului electronic a înregistrat creșteri importante în ultimii ani, iar așteptările privind evoluția acestuia sunt ridicate. Există câțiva factori favorizanti precum creșterea utilizatorilor de internet, vânzările din mobile care câștigă tot mai mult teren și perioada pandemiei care a dus la un nou comportament de achiziție; toți acești factori duc într-o singură direcție: digitalizarea și comerțul electronic.

Ce se vinde în online?

Segmentate pe categorii de produse, vânzările în online vizează: produse IT, comunicații, electronice, electrocasnice, produse alimentare și băuturi, articole auto, fashion, articole sportive, parfumuri, casă și grădina, produse pentru curățenie și îngrijirea locuinței, articole copii, cărți, servicii.


Retail Marketing - Provocarea:

Deși beneficiile comerțului electronic sunt evidente, intrarea pe această piață prezintă și anumite bariere, provocări:

O provocare deosebit de importantă din lista de mai jos, o prezintă consolidarea unei prezente online solide și obținerea vânzărilor.


  • în primul rând, solicită din partea retailerilor investiții permanente în platforma adoptată și promovarea acesteia
  • câștigarea încrederii consumatorilor necesită timp și acțiuni potrivite
  • construirea unei reputații favorabile (mai dificil de atins în mediul online decât în cel offline)
  • dezvoltarea sistemului logistic
  • servicii conexe de calitate
  • negocieri în relația cu furnizorii
  • deținerea resurselor umane și materiale semnificative
  • altele

Într-un mediu în care există deja anumiți retaileri cu poziții importante pe piață și care beneficiază de o percepție favorabilă și o imagine bine consolidată, retailerii noi care vor apela la comerțul online, au dificultăți și mult de lucru în rezolvarea acestui aspect.

Echipa noastră îți va oferi suport strategic și creativ în:

Modul de afișare al reclamelor și conținutul acestora
Crearea unui sistem de review-uri din partea clienților
Metode de promovare ale aplicațiilor mobile
Identificarea instrumentelor și canalelor potrivite
Modalități de comunicare omnichannel

Recomandari in Digital Marketing

Prin dezvoltarea unei strategii de marketing omnichannel, se pot defini oportunitățile și provocările și se pot determina strategii de dezvoltare în vederea îmbunătățirii experienței consumatorului și a beneficiilor comerciale.




Online-ul a reușit să depășească Offline-ul

Cel mai complet și accesibil magazin naturist online, NaturaliaBio pune la dispozitia clientilor cea mai largă gamă de produse eco și alimente naturiste.

+1.700% cuvinte cheie poziţionate în Google.ro


+67% creștere Rată de Conversie


+90% revenue din campanii Google Ads


+200% creștere în interogarea de Brand


+ 1 Milion expunere prin intermediul reclamelor


+70% mai multi useri noi pe site


*Aceste performanțe sunt calculate după minim 3 luni de la gestionarea contului de către echipa noastră.

Te contactam noi