Editura Casa Cărţii a fost fondată în 2001 şi este o editură evanghelică, însă cu deschidere transconfesională. De-a lungul acestui prim deceniu de existenţă, a publicat peste 250 de titluri, acoperind o paletă foarte variată de domenii de interes.

Provocarea

Site-ul editurii: https://www.ecasacartii.ro/ risca sa fie penalizat, deoarece s-a refacut site-ul si nu s-a tinut cont de regulile de redirect.  Aceste  actiuni au condus spre pierderea pozitionarii cuvintelor cheie avute in Google.ro. 

Provocarea echipei a fost sa identifice cea mai buna strategie pentru restabilirea si cresterea pozitiilor expresiilor si cresterea vanzarilor online.

Soluția și rezultate:

  • S-a demarat de la inceputul colaborarii pe mai multe canale: SEO, campanii AdWords, campanii Facebook.
  • In scurt timp, s-a reusit recastigarea pozitionarii pentru numeroase cuvinte cheie vechi si pozitionarea altora noi.
  • Campaniile au ajutat la intarirea brandului in mediul online, cresterea semnificativa a vizitelor si a conversiilor.

Creșterea obținută

116% crestere a vizitelor pe site
33% majorare a ratei de conversie
170 cuvinte cheie prezente Top 10 din Google.ro
98% crestere a vizitelor provenite din Organic
200% crestere Revenue