Un brand cu renume mondial, prezent in Asia, SUA, Europa, decide in 2010 sa dea un facelift vechiului site pe Italia - aceasta fiind tara de referinta intrucat vorbim despre un brand italian.

Mai tarziu, prin 2011, cu cateva rezerve, se adopta si promovarea online - SEO based.


De specificat faptul ca aceasta companie avea un mod de promovare foarte bine pus la punct intr-un singur canal care comunica in mod direct cu audienta: televiziunea - apeland la personalitati din lumea filmului, muzicii si showbiz in general.


O alta cale de prezentare a colectiilor de mobila si a noilor trenduri se face constant prin prezenta Chateau d’Ax la Salone del Mobile, Fiera di Milano, organizata anual.


Compania, a cunoscut succesul in absenta online-ului, pana in 2010, avand ca si filozofie: franchising in Italia si in intreaga lume, TV, Outdoor in perioada de sezon.

Provocarea

Totusi, 2011 vine cu provocari si cu o concurenta in mediul online care isi face simtita prezenta. A venit vremea schimbarilor si a noilor viziuni, strategii si canale de comunicare cu publicul fidelizat, dar mai ales, se doreste un public nou care sa vina in contact cu brandul pe alte cai decat cele traditionale.

Soluția și rezultate:

In cei 7 ani de parteneriat, echipa noastra a contribuit la o semnificativa crestere in mediul online a acestui brand renumit.
Am preluat site-urile din tarile:
Italia
Spania
Belgia Franceza
Belgia Oandeza
Portugalia
Adaugare link-uri site-uri

Social media - Facebook, Optimizarea SEO si strategii de e-Mail Marketing au fost preluate de catre echipa din Cluj iar alte servicii de marketing au ramas de gestionat de catre echipa din Italia.

Cresterile de la an la an care s-au inregistrat:
Italia
Spania
Belgia Franceza
Belgia Oandeza
Portugalia

Cautarile dupa Brand au crescut exponential:
Italia
Spania
Belgia Franceza
Belgia Oandeza
Portugalia


Soluția și rezultate:

Au fost pozitionate peste 2000 de Keywords generale, lonk tail, money keywords precum: divani, cucine, cucine moderne, si altele de acest nivel care prezinta o concurenta acerba, incepand cu motorul de cautare Google.it
Expresiile au fost optimizate pentru motoarele de cautare apartenente tarilor respective:
Google.it, Google.es, Google.be, Google.pt, in limbile aferente. In cazul limbilor Olandeza si Portugheza am apelat la partenerii nostri in zona de traduceri.

Site-urile inregistreaza in continuare cresteri semnificative, desi competitia in acest domeniu devine din ce in ce mai smart, mai prezenta in mediul online.

Concluzionam cu faptul ca, inceputul cresterii a fost marcat de o testare pe zona SEO pentru site-ul italian. A fost o mutare excelenta pentru CEO-ul companiei care a adus transformari majore in companie caci etapa de prospectare si de luare a deciziei in acest domeniu se face in mediul online, cu mult inainte de a ajunge intr-un Showroom, cu mult inainte de a contacta un anumit brand. Se poate spune ca adoptarea noilor modalitati de promovare prin Digital Marketing impreuna cu promovarea traditionala, a fost Life Changeing pentru Chateau d’Ax.