IPB - “Superstore” de 22 ani | # CAMPANII PPC
Categoria
CAMPANII PPC
Tipologia
Digital Product
Implementat in:
2020 - In desfasurare
Starting Point
Deschidem noi orizonturi pentru Superstore-ul IPB, shop Online si In Store de birotica si papetarie. Produsele de la branduri internationale (BIC, Giotto, Canon, Faber-Castell, tesa), destinate publicului B2B & B2B trebuie sa inregistreze o popularitate sporita care sa genereze companiei un revenue de +100%.

Our Approach
Indiferent de obiectivul care trebuie atins, bugetul alocat nu poate depasi 10% din revenue.
“Don’t throw money out the window!”
Asadar, parte din echipa este focusata pe strategie si atingerea unui revenue de 100%, iar cei cu spirit Ebullient pentru cifre si eficienta, optimizeaza cifrele si bugetele in canalul vedeta care se va demonstra ca genereaza cel mai mare procentaj al vanzarilor. Ajungem la un procentaj de peste 70% conversii generate dintr-un canal online.

Rockstar Results
+160%
Comenzi
+188%
Crestere Revenue
20%
Crestere Rata Conversie
10%
Procentaj alocat din Revenue