IPB - “Superstore” de 22 ani | # CAMPANII PPC

All case studies / CAMPANII PPC/ IPB - “Superstore” de 22 ani

Categoria

CAMPANII PPC

Tipologia

Digital Product

Implementat in:

2020 - In desfasurare

Starting Point

Deschidem noi orizonturi pentru Superstore-ul IPB, shop Online si In Store de birotica si papetarie. Produsele de la branduri internationale (BIC, Giotto, Canon, Faber-Castell, tesa), destinate publicului B2B & B2B trebuie sa inregistreze o popularitate sporita care sa genereze companiei un revenue de +100%.

challangeImage

Our Approach

Indiferent de obiectivul care trebuie atins, bugetul alocat nu poate depasi 10% din revenue.

“Don’t throw money out the window!”

Asadar, parte din echipa este focusata pe strategie si atingerea unui revenue de 100%, iar cei cu spirit Ebullient pentru cifre si eficienta, optimizeaza cifrele si bugetele in canalul vedeta care se va demonstra ca genereaza cel mai mare procentaj al vanzarilor. Ajungem la un procentaj de peste 70% conversii generate dintr-un canal online.

solutionImage

Rockstar Results

+160%

Comenzi

+188%

Crestere Revenue

20%

Crestere Rata Conversie

10%

Procentaj alocat din Revenue

We Will Rock Together!

DISCOVER HOW
Milan

HQ-CLUJ-NAPOCA - RO

Street Brancusi, 106, Cluj-Napoca

+40 753816813

Milan

MILANO- IT

Via San Vittore, 39, 20123 Milano

+39 0270050050