Le Sac Milano | # CAMPANII PPC
Categoria
CAMPANII PPC
Tipologia
Digital Product
Implementat in:
2020 - In desfasurare
Starting Point
Le Sac Outlet Milano lanseaza in Romania, un e-shop cu cele mai renumite branduri.
Brandul Le Sac Milano înseamnă produse de prestigiu, tendințe actuale și un serviciu excelent. Toate acestea sunt destinate clienților din Europa, inca din 2005 de la primul e-shop, iar din 2020 si publicului roman.
Aceasta colaborare TREBUIE să aducă noi oportunități pentru BRAND respectiv obținerea unui ROI ridicat.

Our Approach
Site-ul dedicat publicului roman, este un Outlet Store fabulos cu peste 15.000 de produse si detine unele dintre cele mai populare mărci internaționale: 1A Classe, Coccinelle, Coccinelle, Bric's, Piquadro, Eastpak, Timberland, Guess. Prin intermediul acestor branduri vom gasi modalitatea potrivita si rapida de intra in sistemul performance.
Directiile sunt clare: RENTABILITATE in primele 6 luni, succesiv, scalare.
Desi brandul nu este cunoscut printre cumparatorii din Romania, in cateva luni am indeplinit obiectivele, inregistrand performante in continua crestere; campaniile de digital marketing s-au ridicat la standardele dorite.

Rockstar Results
+20K%
Crestere trafic din Brand Related KWS, dupa 6 luni
+65%
Crestere Branding pe diferite marci (Furla, Guess, etc.)
+40%
Crestere Rata Conversie