StarShinerS Case 3 | # CONTENT STRATEGY
StarShinerS, cu un concept fashion unic, este un brand romanesc apreciat de peste 300.000 de femei din România și Europa. Din 2008, clientele se pot bucura in fiecare zi de Vineri, de o noua colectie de imbracaminte cu peste 100 de piese vestimentare.
Categoria
CONTENT STRATEGY
Tipologia
Digital Product
Implementat in:
2007 -2022 Activ
Starting Point
Brand cunoscut la nivel national care avea nevoie de campanii integrate, aliniate cererilor actuale din mediul online.
Concurenta acerba a ultimilor ani in domeniul fashion, consumerismul si comportamentul dinamic al utilizatorilor au contribuit la necesitatea unei schimbari.

Our Approach
Abordare globala a intregului business, echipa a venit cu sugestii pentru noi canale, renuntarea la altele vechi care nu aveau performantele dorite.
In ultimul an s-au implementat 8 canale noi care au ajutat la cresterea ratei de conversie, a vizitelor, imbuntatirea engamentelui utilizatorilor pe site si brandingului.

Rockstar Results
Din 2008, clientele se pot bucura in fiecare zi de Vineri, de o noua colectie de imbracaminte cu peste 100 de piese vestimentare.
-72%
Scadere la rata de bounce rate
+40%
Crestere la numarul de tranzactii
+4000
De cuvinte cheie in Top 3 in Google.ro
+30%
Mai multe vizite pe site