StarShinerS Case 3 | # CONTENT STRATEGY

All case studies / CONTENT STRATEGY/ StarShinerS Case 3

StarShinerS, cu un concept fashion unic, este un brand romanesc apreciat de peste ​300.000 de femei din România și Europa. Din 2008, clientele se pot bucura in fiecare zi de Vineri, de o noua colectie de imbracaminte cu peste 100 de piese vestimentare.

Categoria

CONTENT STRATEGY

Tipologia

Digital Product

Implementat in:

2007 -2022 Activ

Starting Point

Brand cunoscut la nivel national care avea nevoie de campanii integrate, aliniate cererilor actuale din mediul online.
Concurenta acerba a ultimilor ani in domeniul fashion, consumerismul si comportamentul dinamic al utilizatorilor au contribuit la necesitatea unei schimbari.

challangeImage

Our Approach

Abordare globala a intregului business, echipa a venit cu sugestii pentru noi canale, renuntarea la altele vechi care nu aveau performantele dorite.
In ultimul an s-au implementat 8 canale noi care au ajutat la cresterea ratei de conversie, a vizitelor, imbuntatirea engamentelui utilizatorilor pe site si brandingului.

solutionImage

Rockstar Results

Din 2008, clientele se pot bucura in fiecare zi de Vineri, de o noua colectie de imbracaminte cu peste 100 de piese vestimentare.

-72%

Scadere la rata de bounce rate

+40%

Crestere la numarul de tranzactii

+4000

De cuvinte cheie in Top 3 in Google.ro

+30%

Mai multe vizite pe site

We Will Rock Together!

DISCOVER HOW
Milan

HQ-CLUJ-NAPOCA - RO

Street Brancusi, 106, Cluj-Napoca

+40 753816813

Milan

MILANO- IT

Via San Vittore, 39, 20123 Milano

+39 0270050050