Am pregatit mai multe idei, actiuni si strategii de marketing pe timp de criza. Citeste aici


Un jucator important pe piata imobiliara locala, cu accent pe zone verzi, in inima orasului Cluj Napoca.

Provocarea

Acest dezvoltator imobiliar a decis ca una dintre misiunile sale, sa fie cea de a aduce natura cât mai aproape de locuitorii ansamblurilor.
Rezultatul a fost: terasele verzi şi decoraţiunile naturale care reduc poluarea în cadrul ansamblurilor rezidenţiale avand nu in ultimul rand, si rol estetic.

Soluția și rezultate:

Colaborarea cu Studium Green a inceput in 2015, in zona de development si s-a extins cu campaniile digitale: SEO, PPC, Social Media. Eforturile din ultimii ani, au avut ca si rezultate:


  • Cresterea brandingului.
  • Vanzarea apartamentelor din complexele: West Side Park, Venus, Vision Mansarda si, cel mai ambitios proiect Studium Green: Wings.
  • Anul 2018, a marcat schimbari importante pentru acest brand prin modernizarea site-ului si abordarea de noi strategii online & offline.
  • Proiectul Wings a devenit prioritatea noastra in anul 2019, iar cu ajutorul strategiilor integrate am reusit sa facem proiectul cunoscut la nivel european. 

Creșterea obținută

181% mai multe vizite comparativ cu anul precedent
430% crestere a cautarilor de brand