Transart este o companie dezvoltatoare de sisteme SaaS, solutii pentru mediul de afaceri. De peste 21 de ani pe piata, ajunge in prezent sa aiba clienti in peste 35 de tari prin solutiile sale integrate ERP, SFA, WMS, CRM, BI si altele. Din portofoliul de clienti fac parte atat firme in curs de dezvoltare si cat companii de renume precum Heineken, Mars sau A&D Pharma.

Provocarea

Transart a trecut printr-un proces de regandire a site-ului principal, dar si de dezvoltare a celor dedicate produselor: ERP, WMS, SFA.
Moment culminant in care echipa noastra a inceput sa-si puna amprenta asupra proiectului. Una dintre provocari a fost dezvoltarea unei strategii menite sa aduca lead-uri cu putere decizionala in mediul B2B.

Soluția și rezultate:

Comunicarea tehnica a fost prima provocare pe care am intampinat-o in procesul de optimizare.


  • Restructurare Site -  A fost restructurat site-ul, continutul si modul de comunicare a beneficiilor pe care Transart le ofera clientilor sai.
  • Dezvoltarea a 3 site-uri noi - Incepand cu anul 2017, s-a inceput dezvoltarea si promovarea a 3 site-uri noi. Acestea prezinta individual, solutiile Transart pentru ERP, SFA si WMS, dar si beneficiile acestora. Pe site-ul principal al companiei, fiind pus accentul in continuare pe solutiile integrate.
  • Pozitionare organica eficienta - Transart ocupa sute de pozitii din prima pagina, pentru sute de cuvinte cheie specifice. Numarul acestora creste de la an la an.
  • PPC - Campaniile PPC au dus la expunerea brandului Transart, dar si la inregistrarea unor lead-uri valoroase.

Creșterea obținută

+161% leaduri B2B
+110% vizite pe site
300+ cuvinte cheie in prima pagina
3.000.000+ expunere prin reclame
360% crestere in interogarea de brand