TRANSART

Transart este un dezvoltator de sisteme SaaS și furnizor de soluții de business. Cu o experiență de peste 21 de ani pe piață, compania are clienți în peste 35 de țări, oferind soluții integrate precum ERP, SFA, WMS, CRM, BI și multe altele.

Portofoliul de clienți include atât firme în dezvoltare, cât și companii de renume, precum Heineken, Mars sau A&D Pharma.

Task

Dezvoltarea unei strategii menite să atragă lead-uri de nivel decizional în mediul B2B.

  • Strategy

    INFLUENCER CAMPAIGNS

  • Client

    FARFETCH

  • Country

    Romania

Open Project
Prezentare generală

Punct de plecare

Transart a trecut printr-un proces de regândire a site-ului principal, precum și prin dezvoltarea unor platforme dedicate produselor sale: ERP, WMS și SFA.

Acesta a fost un moment esențial, în care echipa noastră a început să își lase amprenta asupra proiectului. Una dintre principalele provocări a fost elaborarea unei strategii menite să atragă lead-uri de nivel înalt în mediul B2B.

Provocari

Abordarea Noastră

Comunicarea tehnică a fost prima provocare întâlnită în procesul de optimizare.

Restructurarea site-ului – Am reorganizat platforma, optimizând atât conținutul, cât și modul de comunicare a beneficiilor pe care Transart le oferă clienților.

Dezvoltarea a 3 site-uri noi – Începând cu 2017, am creat și promovat trei noi site-uri care prezintă soluțiile Transart pentru ERP, SFA și WMS, evidențiind beneficiile fiecărei soluții. Site-ul principal continuă să pună accent pe soluțiile integrate.

Poziționare organică eficientăTransart deține sute de poziții pe prima pagină în rezultatele Google pentru numeroase cuvinte-cheie specifice, iar acest număr crește constant.

Campanii PPC – Aceste campanii au sporit vizibilitatea brandului și au generat lead-uri valoroase.

Statistici

Proiectul în cifre

+ 0 %
Lead-uri B2B generate din campanii
+ 0 M
Expunere prin anunțuri
+ 0
Cuvinte-cheie pe prima pagină Google
+ 0 %
Creștere a căutărilor de brand
Collaboration

Devorăm
niște idei împreună?

Back