Helios Quartz Group

Helios Quartz Group, un furnizor internațional de top în prelucrarea sticlei de cuarț și producția de lămpi UV și infraroșii încă din 1940, a avut nevoie de o prezență online solidă pe piețele internaționale.

Activ pe mai multe continente, cu fabrici în Italia și Elveția și birouri în Asia, SUA și America de Sud.

În 2015, când Helios Quartz a devenit clientul nostru, prezența lor în mediul online era inexistentă. Clientul a avut o cerere specifică: poziționarea organică a companiei în mai multe limbi, adaptată piețelor de interes.

Task

Poziționarea organică a companiei în mai multe limbi, adaptată piețelor internaționale relevante.

  • Strategy

    Brand, UX Strategy

  • Design

    UI/UX Design, Art Direction

  • Client

    Helios Quartz Group

Open Project
Prezentare generală

Prezentarea proiectului

Helios Quartz Group, furnizor internațional de referință în domeniul sticlei de cuarț și al producției de lămpi UV și infraroșii, a avut nevoie de o strategie solidă pentru a-și consolida prezența online pe piețele internaționale.

Cu activitate extinsă în mai multe regiuni ale lumii, inclusiv cu fabrici în Italia și Elveția și birouri în Asia, SUA și America de Sud, compania și-a dorit o poziționare organică solidă adaptată fiecărei piețe.

În 2015, la începutul colaborării noastre, prezența online a companiei era inexistentă. Obiectivul clar al clientului a fost să fie vizibil în multiple limbi pe piețele relevante.

Provocări

Execuție

Auditul nostru și strategia de marketing au identificat oportunități de creștere pe piețele de interes și expresii relevante care pot aduce valoare în mediul online.

Serviciul de optimizare SEO a vizat piețele internaționale, precum și anumite piețe europene (Italia, Franța, Germania, Portugalia și Spania). Fiecare subdomeniu a fost optimizat din punct de vedere al optimizării pentru motoarele de căutare (SEO), oferind companiei o poziție de top în motoarele de căutare principale, precum Google, dar și în cele secundare (Bing, Yahoo).

De-a lungul anilor, site-ul companiei a ajuns să se claseze cu peste 1000 de cuvinte-cheie în rezultatele de top din Google.com, Google.it, Google.fr, Google.de, Google.pt și Google.es, reflectând oferta de produse pe piețele europene și internaționale.

Impactul real al optimizării a constat într-o creștere semnificativă a numărului de vizite relevante pe site, generând o creștere a numărului de lead-uri și stabilirea de noi parteneriate.

Statistici

Proiectul în cifre

+ 0 %
Creștere a numărului de vizite pe site
+ 0 %
Creștere a traficului organic pe site
+ 0 %
Creștere a numărului de utilizatori noi pe site
+ 0 %
dintre cuvintele optimizate s-au clasat în Top 10 pe Google.ro
Colaborare

Devorăm
niște idei împreună?

Back