FARFETCH

Farfetch este o platformă online de modă de lux care conectează cumpărătorii cu o gamă variată de produse high-end de la buticuri și branduri de renume din întreaga lume. Fondată în 2007 de José Neves, Farfetch funcționează ca un marketplace e-commerce exclusivist.

Task

Creșterea veniturilor pe piața românească.

  • Strategy

    INFLUENCER CAMPAIGNS

  • Client

    FARFETCH

  • Country

    Romania

Open Project
Prezentare generală

Obiectivul

Prin colaborarea cu creatori de conținut de top și influenceri de modă de renume din România, Farfetch și-a propus să dezvolte o comunitate puternică de fani influenți, care împărtășesc pasiunea pentru brand și interacționează activ cu publicul lor.

Scopul principal a fost creșterea veniturilor pe piața românească.

Provocări

Execuție

Am colaborat cu creatori de conținut de toate dimensiunile, desfășurând campanii pe mai multe platforme de social media, cu un focus special pe Instagram și TikTok, unde influenceri-cheie pot ajunge la un public cu vârste cuprinse între 18 și 40 de ani.

Abordarea noastră

Focus: Creatori Instagram & TikTok

Pentru a stimula și mai mult interacțiunea cu publicul, FARFETCH a oferit fiecărui creator de conținut un link de afiliere, prin care urmăritorii au beneficiat de o reducere de 10% la finalizarea comenzii.

Statistici

Proiectul în cifre

+ 0 %
Creștere a căutărilor legate de brand
+ 0 %
Creștere a veniturilor pe piața românească
+ 0 %
Creștere a activărilor de clienți noi
Collaboration

Devorăm
niște idei împreună?

Back