TESA

Tesa, cu o istorie de peste 120 de ani pe piața internațională, este unul dintre liderii globali în producția de benzi adezive și soluții conexe. Produsele sale sunt utilizate în diverse domenii, precum aviația, industria maritimă, automotive, electronică și electrocasnice, extinzându-se totodată și către soluții pentru consumatorii finali și profesioniști.

Task

Scopul principal al campaniei a fost generarea de lead-uri și creșterea numărului de clienți potențiali noi.

  • Strategy

    Brand, UX Strategy

  • Design

    UI/UX Design, Art Direction

  • Client

    Tesa

Open Project
Overview

Project Overview

Având în vedere faptul că site-ul tesa.ro, destinat pieței locale, funcționează ca un catalog online de prezentare, una dintre principalele provocări a fost identificarea strategiei de marketing potrivite și a elementelor de promovare care să genereze rezultate atât în mediul online, cât și offline.

Obiectivul campaniei a fost de a genera lead-uri și de a crește numărul de clienți potențiali noi. Pe termen lung, scopul final a fost de a crește numărul de conversii în magazinele de retail.

Challenges

Our Approach

•Optimizarea site-ului pentru a crește vizibilitatea în rândul clienților potențiali.

•Prioritizarea optimizării pentru soluții adaptate diferitelor contexte sociale.

•Creșterea vizibilității în rezultatele organice de pe Google.ro.

•Creșterea numărului de lead-uri către site-urile partenerilor care comercializează produsele Tesa.

Statistics

Project by the numbers

- 0 %
Reducere a numărului de afișări în SERP-urile Google
+ 0 %
Creștere în generarea de lead-uri noi
+ 0 %
Creștere a traficului organic pe site
+ 0 %
Creștere a intenției de cumpărare
Collaboration

Devorăm
niște idei împreună?

Back